duminică, 27 noiembrie 2016

Chec de morcovi



Chec de  morcovi -am gasit aceasta reteta acum 2 ani,
intr-o carte care vorbea de gastronomia din New York.

Ingrediente :

- 200 g morcovi dati pe razatoare
- 200 g faina
- 1/2 plic de drojdie chimica
- 300 g de zahar sau 250 g daca acoperiti cu un glasaj royal
- 3 lingurite de scortisoara
- 2 lingurite de ghimbir pudra
- 1 plic de zahar vanilat
- 25 cl de ulei
- 4 oua

Pentru glacaj royal :
- 300 g zahar tos
- 1/2 de suc de lamaie
- 1 albus de ou

Incalziti cuptorul la 180°C.
Amestecati faina, zaharul, zaharul vanilat, scortisoara, ghimbirul si drojdia.
Adaugati uleiul, apoi morcovii si ouale, unul dupa altul. Amaestecati bine, pana cand compozitia este omogena.

Varsati compozitia intr-o forma rotunda anti-adeziva sau in forme de cake, eu l-am pus in mini forme de cake.
Puneti in cuptor timp de 50 minute, dupa care scoateti prajitura din forma pentru a se raci pe o grila.
Preparati glasajul : amestecati zaharul, albusul si lamaia cu o lingura, pana cand compozitia este omogena. Daca vreti glasajul mai subtire puneti mai putin zahar, eu am pus 200 g sau daca vreti mai gros adaugati zahar pana cand obtineti consistenta dorita.
Dupa ce cakul este rece, il treceti prin glazura, il depuneti pe o grila sa se scurga si lasati sa se intareasca glasajul minim 3 ore.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu